VEELGESTELDE VRAGEN

Mocht u uw antwoord niet kunnen vinden, WhatsApp, mail of bel ons. We helpen u graag!

Plaats uw producten in uw digitale winkelmand via de oranje knop. Als u de bestelling plaatst met uw Life-Maxx account gaat dit nog sneller omdat we u al kennen.

Nederland
€ 3,95 Brievenbuspakje met track en trace
€ 5,95 Pakket met track en trace
GRATIS bij bestellingen boven de €75,-

België
€ 7,95 Pakket met track en trace
GRATIS bij bestellingen boven de €150,-

Overige Europese landen
€ 19,95 Pakket met track en trace
GRATIS bij bestellingen boven de €350,-

Er worden geen overige kosten zoals bijv. administratie- en handelingskosten in rekening gebracht.

Dit kunt u zien op de productpagina, boven de oranje knop. Hier vindt u altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.

Neem contact op met ons voor een offerte op maat. WhatsApp, Mail of Bel ons.

Life-Maxx factureert altijd met 21% Nederlandse btw. Op het moment dat uw  onderneming btw-plichtig is kunt u  deze btw terugvorderen via uw btw-aangifte. Hebt u een bedrijf van buiten Nederland met een geldig btw-nummer, vul deze dan in bij het afrekenen. Er wordt dan geen btw in rekening gebracht.

Betalingen kunnen veilig en snel gedaan worden via verschillende methodes. In de webshop van Life-Maxx kunt u op volgende manieren uw betaling voldoen:

iDEAL
Bankoverschrijving
in3 (in 3 termijnen met iDEAL, 0% rente, Hoe werkt het?)
Creditcard
Paypal (+3% prijstoeslag)
KBC/CBC
Belfius Direct Net
SOFORT banking
Apple pay

Life-Maxx maakt gebruik van een beveiligde internetomgeving. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het gesloten slotje in uw browser.

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente en geen BKR registratie. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 300,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

Kies & check: Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

1e betaling & verzending: Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

2e & 3e betaling: Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Ja, in onze vestiging in Enschede kunt u contant betalen. Plaats uw bestelling via onze website en kies voor ‘Zelf overboeken’ of kom langs om uw bestelling te plaatsen. Maak hiervoor wel een afspraak, zodat we tijd voor u hebben. We zijn een groothandel en geen winkel.

Zodra we uw bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van uw verzendbevestiging. U kunt uw facturen ook downloaden in uw besteloverzicht in Mijn Account.

Hebt u er voor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kunt u het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL95 INGB 0673 6959 99. Vermeld bij het betalen altijd uw ordernummer.

Producten op voorraad worden direct verzonden met PostNL. Levertijd: 1-2 werkdagen. De levertijd van de producten die moeten worden nabesteld is tussen 3-7 werkdagen. De custom made producten variëren tussen de 1 en 3 weken. Verzendingen buiten Nederland kunnen 1-2 dagen langerduren.

In Mijn Account bekijkt u makkelijk waar uw pakketje is. Hier vindt u ook een link naar uw Track & Trace. U kunt de Track & Trace code ook vinden in uw verzendbevestigingsmail.

De bezorger geeft uw pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger uw pakketje naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet u van tevoren al dat u er niet bent? Dan kunt u via PostNL.nl vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen.

Vervelend dat uw bestelling is vertraagd. Bij een vertraging is er 80% kans dat u uw pakketje alsnog de volgende dag in huis hebt. In Mijn Account bekijk u makkelijk de status van uw bestelling. Hier vindt u ook uw Track & Trace.

Hebt u ‘m na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen u graag met een oplossing.

Wat vervelend om te horen dat u de bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. U kunt zelf een paar dingen doen:

  • Wacht nog even af of de bezorger langskomt. Helaas merken we het vaker dat bezorgers het al als geleverd hebben gemarkeerd en dat het de volgende dag(en) pas daadwerkelijk wordt geleverd.
  • Controleer of in uw Track & Trace staat waar uw pakket bezorgd is. Als u niet thuis bent, bezorgt de PostNL bezorger bij de buren of bij een PostNL-punt.
  • Vraag aan uw buren of uw pakket daar bezorgd is.

Hebt u dit allemaal geprobeerd en hebt u nog steeds geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Voor alle producten geldt een zichttermijn van maximaal 14 dagen. Binnen deze 14 dagen mag u zonder opgaaf van reden uw bestelde producten retourneren in ongeopende, ongebruikt en onbeschadigde verpakking. Na ontvangst van uw retour gezonden bestelling in juiste staat zullen wij tot terugstorting van uw betaling overgaan. De kosten en het risico van retourzenden zijn voor uw rekening.

Let op!
Custom made producten worden speciaal voor u gemaakt / voor u op maat geknipt. Retourneren is niet mogelijk.

Start een retour

U begrijpt vast dat u de volgende artikelen niet terug kunt sturen:

  • Producten speciaal voor u gemaakt (bijv. klamboe, gordijn)
  • Producten speciaal voor u op maat geknipt (bijv. textiel)
  • Producten speciaal voor u besteld (bijv. blouse, hoodie)
  • Hygiëne producten (bijv. slaapzak)

Life-Maxx staat voor duurzaamheid en willen het aantal transportbewegingen minimaliseren.  We vertrouwen er daarom op dat onze klanten goed nadenken voordat ze tot aanschaf van een product overgaan. Uiteraard hebt u recht van retour, echter de kosten en het risico van retour zenden zijn voor uw rekening.

De verwerking van een retourzending kan tot aan 7 dagen duren. Wanneer uw retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar de bij ons bekende betaalgegevens, maar uiterlijk binnen 7 dagen na herroeping. U kunt het bedrag dan binnen 5 werkdagen terug op uw bankrekening of PayPal-account verwachten.

Alle goederen die vooraf zijn afgerekend kunnen gedurende 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen ongebruikt zijn. Ook dient de verpakking onbeschadigd te zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels.

Het passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert. Indien u het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat u het artikel niet vies maakt en in de originele staat en onbeschadigde fabrieksverpakking naar ons terugstuurt.

Dus bekijk het product gerust zoals u in de winkel zou doen. Voorbeeld: Haal een pan uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee koken.

Op alle producten in ons assortiment is de standaard fabrieksgarantie van toepassing.

Defecten die niet onder de garantie vallen:

  • Normale slijtage van kleding.
  • Gebreken veroorzaakt door verkeerd of intensief gebruik.
  • Overmatige transpiratie.
  • Afgeven en verkleuring van kleding.
  • Het pillen van kleding.
  • Gebreken ontstaan door wassen of drogen.
  • Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën.
  • Gebreken aan water- en winddichtheid van kleding, tenzij anders vermeld in de productomschrijving in onze webshop.
  • Artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren.